jag kan vara din hemlighet

skenet bedrar. hon gör olagliga saker för egen vinnings skull. bra eller dåligt? beror på vart jag hamnar i det hela. ska jag konfrontera henne? hamnar jag på ljusa sidan då? blir jag mer än man "får" för henne då? kommer jag vara med i hennes "egen vinnings skull?" vill hon ha mig då? mer än såhär? vill du ha mig? ta mig! (jag är redan på väg hem till dig).

"så fatta min hand och tappa din lag
jag kan vara din hemlighet"

konstigt nog har änglar en tendens att höra ihop på ett eller annat sätt. och jag som spelat i 23 år kan reglerna bättre än någon annan, alla trix och knep att locka och linda runt lillfingrar som jag vill. och som jag alltid sagt; vägen in i människors hjärtan är genom det dom älskar mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0