jag dör!

jag dör inombords. jag dör mer och mer för varje dag.. varje sekund. jag dör! hålet jag faller i tycks bara bli djupare och djupare. det finns ingen botten på helvetet. jag dör! ser ni inte att jag dör? ser ni inte att mitt falska leende försvagas? hör ni inte att mitt skratt låter mer och mer ansträngt? hör ni inte att min röst tappar styrka? hör ni inte tomheten i orden? alla entoniga ord utan innebörd? jag dör! ser ni inte min flackande blick? hur jag undviker ögonkontakt? jag har ingen gnista kvar i min svarta döda blick. tomma ögon stirrar ofokuserat ut i ingenting. hallå.. ser ni inte? jag DÖR!


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag hoppas verkligen du mår bättre snart. Kramar

2011-07-04 @ 21:30:17
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0