självmordsblond i mollmissär

självmordsblond i mollmissär
det är det enda här som blivit kvar sedan
allt gick fel
..längs spåren efter dig

jag vet inte vad jag vill säga. jag vet inte ens vem jag skriver om ibland. det är många som passar in.. eller ingen. kanske någon man låtsas finnas för att ha något att skylla på? en anledning till förtvivlans tårar? eller så är det bara jag som tappat bort de små ljusen jag följde efter?

I am Miss Nothing, I miss everything..
I don't know where I've been, and I don't know what I'm in to

jag är ursäktningslös och förvirrad. letar språk, ord och anledningar till mitt usla sätt att leva.. men jag vet inte hur man förklarar apatin eller hur man försvarar orklösheten. vet ingenting, förstår ingenting, säger ingenting. det finns kanske tusen saker att säga som förklarar och försvarar men jag hittar inte orden eller språket.

jag vill vara bra i era ögon. duktig, stark och full av framsteg. jag vill gå vägen ni vill jag ska gå, aldrig ramla. men ser ni inte hur jag bara går sönder mer och mer för varje dag?


Kommentarer
Postat av: r.

vet precis hur det är. känner igen mig sa jävla mycket

2011-03-18 @ 13:54:26
URL: http://ronjahdunst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0