hel & hemma

when I'm with you.. I am home

här i Malmö hos min älskade Sis är allt allt ALLT så jävla hemma.
whenever I'm alone with you
it feels like I am hole again, home again

okej, ny stad, ny lägenhet, ny introducering (Anna + Sis) ..hej jag är mellanhandeln
hatar egentligen vara mittemellan, hatar föra ihop bästa vän med bästa vän som aldrig träffats men som jag pratat om massa massa om med varandra en & en. men här.. HÄR, hos min underbara Sis och underbara Anna så är allt helt jävla okej. är inte van vid sånt. (är nog inte van vid allt som egentligen är bra).

två jag älskar. Sis, min storasyster som plockade upp mig från gatan 2006 och gav mig sovplats, mat, sällskap, tröst, förståelse, omtanke, kärlek.. och sen para ihop med Anna, hon jag är mest lik i hela världen, hon som hjälper, som förstår, som inte dömmer, pekar finger, säger nejnej utan tar mig som jag är. att introducera är det värsta jag vet (eller aa.. typ. många saker är det värsta jag vet). men efter att redan en halv minut höra Sis säga; "Anna jag måste hälsa med en kram för jag tycker redan om dig". det = trygghet!

älskar redan vara här i Malmö, älskar vara med underbara bästa, älskar vara utan mask (smile, jag mår skitbra), älskar vara med folk som fattar, som är likadana.. likadana som jag.

jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Nova

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 12:43:43
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Hanna Skattberg

hoppas du får en bra dag:D

2011-07-12 @ 13:08:51
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=246154

2011-07-12 @ 13:25:33
Postat av: Victoria

2011-07-12 @ 13:53:04
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0