go Merry, go go around!

hej miss FakeGirl, vem försöker du lura?
jag gick ju nästan på det där själv för fan
tårar och skrik:
"once again on the verge where love becomes hate"

 
fuck you jag hatar dig! jag älskar dig förlåt!
din jävla fitta hur fan kan du göra såhär mot mig?
så jävla egoistisk är jag!
du älskar mig fuck you! jag hatar dig fuck me!
lev dö liv död alltid alltid tick tack tick tack alltid
vad är det nu? är det det? jaha? så är det! idiot! såhär är det!
tåren får inte rinna färdigt nedför kinden
skriker; "hon är inte värd det"
och jag hörde inuti; "jag är inte värd det"
vafan har jag gjort? jag säger; "vafan har hon gjort?"
skyller på mig, skyller bort
skyller på sanning som blir lögn, skyller på lögn som blir sanning

kan inte länge skilja tårar från tårar
vems är dom den här gången?
byter varannan droppe..
denna för ingen, denna för henne, denna för mig, denna för allt
denna för att den redan kommit halvvägs, bara rinna färdigt
sen nästa igen om och om igen
GO MERRY, GO GO AROUND!


skyller på musik, ord, vänner, hormoner
kanske hejhopp gravid? håll käften! så. shh.
okej. tro som du tror jag tror vad jag vet
jag vet rätt men fel och ingen annan samma sak
ljudvågor som aldrig upprepas kan aldrig få samma frekvens
så ljug din fitta bara ljug, berätta sanningen för alla
berätta om mina lögner och falska anklagelser
berätta om mina psykoser och uppmärksamhetsbeteenden
så ska jag ljuga om dina.
jag älskar dig!
förlåt för din tvång att säga förlåt.

en hora i uttöjd nylon på psyket
gestaltad av tvilling, blir ett, blir jag, blir jag hon jag hon jag
vi som dör inuti men inte lyckas utanpå
vi som låtsas utanpå för att överleva inuti
en lögn är vad som krävs för att orka andas fem minuter till
förlåt KopiaPerfekt. det är jag. precis som du.
som jag sa. det är du. (untrue)

 
jag snodde dina ord du inte ens sagt
så säg vad du vill för nu står alla på min sida
ingen tror dig nu tack vare mig
jag är den mest själviska varelsen som finns!
egofittan ellen, älska mig älska mig
jag spottar på vänner för att själv få glänsa
jag hatar mig du hatar mig, dom hatar dig jag älskar dig!
förlåt älskade spegelbild på väggen där
men du är vackrast och jag full av avund

fyfan vad fel jag föddes!
Merry goes wild

 
jag ville bränna upp tavlan, jag ville bränna upp nallen
bränna upp allt som var av er
för att någon skulle släcka mina lågor
egofittan nummer ett
hej, Bekräftelse var mitt namn, jag är en hora och jag vill ha mer..
(förlåt älskling, jag gör det snart igen)
för det är jag som pundar, inte du
det är jag som knarkar kärlek ..som egentligen tillhör dig

tänk att dom vet
tänk att alla vet utom du..
att sagan fick ett helt annat slut
än du någonsin skulle kunna tro om mig
din bästa vän
// ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0