Aggressiv

En absurd känsla av att slåss, att skada folk. Jag knyter näven tills knogarna vitnar och känner hur den bara längtar efter att slå någon rakt i ansiktet, krossa ben och sparka någon sönder & samman. Jag vill se blod, mitt eget eller andras, whatever.. bara blod.

Jag släcker alla lampor för att inte synas under min svarta luva, och jag står där i hallen med knutna nävar och känner hur ilskan kokar i mig. Nästa jävel som kommer in genom min dörr hoppar jag på. Jag skiter i vem, jag vill bara misshandla brutalt. Jag skiter i konsekvenser, anmälningar osv.. för att få se horjävlarna ligga med krossade skallben i trappan är värt vad som helst. Success!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0