JAG HATAR DIG!

Just nu HATAR jag dig! HATAR HATAR! Din JÄVLA FITTA, hur fan kan du göra såhär mot mig? Mot alla? Råd om att inte lägga ner osynlig energi på dig låter mycket lockande nu, speciellt eftersom det gör SKITONT att skriva här nu och det är DITT ÄCKLIGA JÄVLA FEL, för när jag fick veta slog jag nästan hål i väggen. Min handled är krossad och JAG HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!

Vill springa hem till dig och krossa ALLT som påminner om dig och mig, för vem är jag att finnas målad som talva på din vägg när du inte ens vill vara i närheten av mig här i livet? FAN TA DIG DIN ÄCKLIGA JÄVEL! Och nu stör jag mig som fan på att jag köpte ditt favoritgodis för nu ligger alla nöt-creme-påsar överst och det gör ONT i min hand att flytta på dom och vafan skulle jag handla godis till dig för när du vandrar runt på spåren tills elen slängs av?

FATTAR DU INTE ATT DU INTE KAN GÖRA SOM HANNA, INTE LIKADANT PÅ SAMMA STÄLLE.. du smutsar ner hennes plats. Skaffa en egen plats att LÄMNA MIG på istället! SÅ JÄVLA LÅGT! Jag vill döda dig och låsa fast dig och hålla i dig för alltid. FAN, du fuckar up ALLT! JÄVLA IDIOTJÄVEL! Och nu kan jag inte ens skriva mer för min handled gör skitont, SOM DU! JAG HATAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0