Limitless

Jag vet inte vem jag är längre. Allt byter skepnad i takt med varje hjärtslag. Mina åsikter och tankar skiftar i varannan mening och jag kan inte minnas hur eller varför jag nyss kände, tyckte och tänkte sådär. Jag litar inte på mig själv (har jag någonsin gjort det?) Jag hör mig själv prata och argumentera med ord samtidigt som jag undrar vafan jag står och säger. Är det så jag verkligen tycker och känner? Är min önskan verkligen det jag skriker att jag vill? Jag litar inte på mina ord, jag tror inte ett skit på vad jag säger. Ett råd till omgivningen; lyssna inte på mig, tro inte på mig, lita inte på mig. Jag är vilse & kapabel till vad som helst, för nu finns det inga spärrar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0