stars in shock

Stopp! Stanna tiden! Jag KAN INTE bara sitta här och se dig försvinna!


stop the clock

the stars are in shock

tell me this is a lie

the sun can't fall from the sky

 

I WASN'T PREPARED FOR YOU TO LEAVE!

 

- "jag har så svårt att hålla ihop"
- "med vadå?"
- "med livet och kärleken och att vara ensam
   och se alla mina vänner försvinna bort
   ifrån mig, även dom jag aldrig trodde någonsin
   skulle lämna mig"

 

och jag vill bara skrika allt det där jag inte borde.. jag vill agera ut allt jag inte får.. jag vill förklara för någon men ingen skulle förstå.. jag vill skriva alla ord men vågar inte ens bokstavera något för jag vet hur fel det kommer tolkas.

 

så jag håller käften och räknar ner i tystnad..

 

(don't run from me, I won't bother counting 1..2..3..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0