som en oförklarlig självklarhet

“tänk att jag känner en häxa
som får döda saker att växa
tänk att jag känner en flicka
som får stjärnorna att stanna till”
Izii - your eyes make truth and lies collide


och när hon säger att vi aldrig riktigt fått chansen att lära känna varandra, men att hon vill och att vi kommer göra det med tiden.. så tror jag henne! Jag tror henne mer än någon annans ord skulle fått mig att göra. Det var aldrig min längtan att komma henne nära, bara en i mängden som aldrig riktigt fastnat i mina ögon. Men när jag hör hennes ord "med tiden" känner jag mig plötsligt bergsäker på att hon är någon som kommer finnas kvar i mitt liv längre än andra! Som en oförklarlig självklarhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0