"sweet dreams fulfilled by you"

Dolly; saved my ass once again! Lifesaver! Buttsaver! My true Hero!

Skönhet rakt igenom! Hon är på mitt parti till hundra procent. Finns det någon mer äkta människa? Ärlig, mjuk, rak, precis, exakt.. så varm, så omtänksam, så PÅ RIKTIGT! Är det någon som inger förtroende så är det hon! Är det någon som håller löften så är det hon! Är det någon som har hjärtat på rätt plats så är det verkligen den här underbara kvinna! (Honestly.. I love you, my sweet doll! (you’re my favourite!) Hur kan jag tacka nog? Hur kan jag på något sätt någonsin kunna visa hur mycket hon betyder? Hur mycket hon ger? Jag vill ge henne ALLT, och ändå förtjänar hon så mycket mer! Tack Dolly! "Sweet dreams fulfilled by you!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0