You left me speechless - as usual..

Jag har varit utan ord i veckor nu. Mest letar jag hysteriskt efter färdigtryckta citat och ordspråk för att kunna definiera och hitta mig själv någonstans. men inga ord i världen räcker till när alla omkring mig har bytt skepnad till levande frågetecken. Förvirrade går alla runt och väntar på något slags svar, stirrar på mig som om det är min enda uppgift här i livet att räta ut alla frågetecken till utropstecken! Det gör mig ännu mer ordlös. "Jag vet inte" har blivit min standardfras, och det är fan det mest ärliga jag kan säga. JAG VET INTE HELLER VARFÖR JAG ALLTID FUCKAR UP ALLT! (bad habit?) Jag lovar att ge alla svar när jag hittar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0