LND

Hon är som en drog. Hon dödar en långsamt, smyger sig sakta och obemärkt in i ens liv på ett sätt man tror sig ha kontrollen över. Hon kommer som en vacker och oskyldig tanke, paketerad som en oemotståndlig gåva med guld, glitter och rosetter. En bruksanvisning med varningstecken, symtom och biverkningar medföljer, men hennes skönhet talar högre. Man vill ha mer, mer av henne, mer av allt. Hon uppfyller ens önskningar, hon ger alltid mer än man tror. Hon gensvarar varje blick och utger en förnimmelse av att bli ens lilla hemlighet. Hemligheter binder människor samman och hon dansar felfritt runt med osynliga trådar där hon obemärkt virar som hon vill; fällor för hjärtan.

- "jag skulle aldrig vilja träffa en till som du ellen"
- "ellen, en enda av dig är nog för hela livet"
- "jag hoppas för mitt liv att jag aldrig träffar någon som du igen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0