Kia

"it always rains the hardest on people who deserves the sun"
 
Jag undrar om hon egentligen någonsin får ens hälften tillbaka av allt hon ger. någon form av uppskattning i gensvar, i samma skala. Jag undrar om någon verkligen ser hennes hejhjärttade handlingar och hennes enorma uppoffringar hon gör för folk i omgivningen. En människa med så stort hjärta och empati som hon har är inte lätta att hitta. Hon är en av de mest omtänksamma människor jag någonsin träffat. Så äkta, så sann, så fin, så KÄRLEKSFULL i precis allt hon gör.
 
Är det bara jag som ser? Hur kan alla vara så blinda? Jag märker att vissa börjar ta henne förgivet, och det kokar i mig av ilska att se hur otacksamma alla är.. det gör att jag ännu mer bara vill kasta guld och glitter över henne, skrika ut hennes namn så hela världen hör hur mycket hon betyder. Jag vill ge henne all kärlek jag inte ens har, vill ösa tusen ord av tacksamhet över henne, bygga ett slott i ett paradis bland regnbågar, stjärnor, hjärtan, glitter och rosa moln.
 
"you're not just a star for me.. you're the whole damn sky!"

Kommentarer
Postat av: sis

men vafan, jag har glömt ditt lösenord igen. kanske har slagit i huvudet för många gånger på sistone. säg vad det är!!! aaa!!

2012-10-20 @ 15:37:11
Postat av: Miranda

Har glömt med!! Messa lösen<3

2012-11-19 @ 06:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0