Lilla Ego back on track

Jag skrek, lyckorusade och klappade händer. Hon är som gjord för mig. Hon valde mig framför alla!
A small thing but A SECRET is still A SECRET No matter what content
Nu vet jag var hon står.
 
Och jag virar lillfinger igen, följer alla regler jag en gång lärt mig i strävan efter kärlek..
 
"Vägen till människors hjärtan är genom det dom älskar mest"
Still working.. Shit.. Mina obsession-skills finns svar. Jag trodde jag hade förvandlats till ett känslolöst skal, lobotomerad. Sucker Punch! Avstängd och leende på rutin. Grönsakslivet!
 
Tydligen hade jag inte tappat allt..
För nu pumpar hjärtat med en ny glöd, ett ljus, en gnista av.. hopp?
 
När jag skrek rakt ut och apploderade var det mest för mig själv. Hon sa nåt om att man måste lära sig vara egoistisk ibland, och jag tror det var precis det jag var. Lilla Ego is back. Sis! Lilla Ego lever igen!
 
Borderline handlar om att dra gränser och sätta ut hinder och fällor runt sin omgivning. Jag gillrar dom och nostalgiberusar om när var hur vem vem vem? Man drar gränser, förklarar för sina offer hur fria dom är. Låter dom tro att de själva har ett val..
 
Orange is the new black:
"it's like when your mom asked if you wanted to take a bath before or after dinner so you thought you were the one to decide, but she knew you were gonna get soaking wet anyhow"
 
Jag vet inte om jag älskar mig nu eller hatar mig. Men här är jag.. Lilla Ego back on track.. bit rusty but will get better soon enough. Välkommen du fasansfulla förbannade kärlek. Lilla Ego söker mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0