Då Som Nu För Alltid

  
 
https://lnk.to/KentAlbum 
- (Sammanfattning av albumet)
     
Då som nu (till sist &) för alltid! Kents sista album fuckingjävlanågonsin! Lvrädd! Vågar inte lyssna.. snälla Jocke, fan, svik mig inte nu. Dina ord har hållit mig vid liv sedan jag var 10 år och musiken har för evigt präglat mig och gjort mig till den jag är. Kentidiiot? "iisolah" Lilla Ego. Din vän pessimisten. En näpen nihilist med svarta naglar? Tigersrottningen? En skada redan skedd? Hon som försvann? Så vem är jag utan er? Fanfanfan Jocke! Fan kent! Ge mig mer! Ge mig allt! Ge mig ett mästerverk, ge mig ord som bedövar. Ge mig musik stark nog att överleva ensamheten i en värld som är hopplös och sjuk. Jocke, min livräddare. Kent.. mitt allt!
 
Okejokejokej nu ska jag lyssna för första gången, "Då som du för alltid". Begravningsmusiken. Ska även lyssna på ett "nytt kentalbum" för sista gången i mitt liv. Mina förväntningar är som sagt helt åt helvete orimliga, och jag kommer säkert bli jävligt besviken.
 
Här slutar min värld i ett bråddjup. Bonjour tristesse. My bittersweet tristesse. Och mina sista ord blir förlåt för allt jag aldrig sa. Tack och förlåt.
 
Mvh det mest trogna kentfan på denna planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0